úterý 8. března 2016

VĚNCE

Mezi spoustou dekorací, kterými si zdobíme své domovy, patří věnec určitě k těm nejnadčasovějším a stále k oblíbeným.
Osobně mám nejraději věnce z přírodních materiálů, nehýřící všemi barvami.



 Pokud si budete chtít takovou ozdobu do vašeho domu vyrobit, můžete mrknout na  mnou dnes vytvořený , podrobný a  doufám , že srozumitelný, návod.
Jdeme na to :-)




Postupně při obmotávání základního kruhu přidáváme průběžně pár větviček.

Přidávání větviček

Tloušťka věnce závisí na počtu přidaných a přivázaných větviček

Větvička jsem navazovala tak, aby směřovaly jedním směrem

Hotový věnec
Další, co si můžete vyrobit, je věnec z nastříhaných suchých větviček., které se rovnoměrně přilepují tavnou pistolí na kruhový základ.

Hotový věnec
Protože, jak jsem zjistila, kočičky jsou v přírodě nedostupné, vyrobila jsem si je z vatových tyčinek.
Tento věnec už mi visí u vchodu :-)
Věnec ze sušeného borůvčí.  Naděláme si malé trsy, svážeme drátem a pak rovnoměrně navazujeme na kruhový základ z proutí.
Nakonec upravíme tvar zahradnickými nůžkami.
Věnec jsem nazdobila sušenými plody
Věnec zdobený ulitkami hlemýžďů a sušenými plody.

Věnec zdobený umělým eukaliptem a látkovými růžičkami


Z dnešního vyrábění mám radost.
Doufám, že potěší i jiné.

Přeji všem příjemné tvoření a hodně trpělivosti a fantazie, protože možností, jak si věnec vyzdobit, je opravdu spousta...

PS:  Moje doporučení :-). Pokud se chystáte někam na společenskou událost, nechte tvoření na jindy, protože já mám dnes ruce podřené, popíchané  dráty, od tavné pistole spálené konce prstů a dnes jsem si poprvé spálila tavkou i rty, což sama moc dobře nechápu :-)

A ještě přikládám fotku věnce z proutí, který jsem vyráběla loni a celý rok, kromě Vánoc, mi visel venku,  pod střechou, ale proutí zůstalo  stále pěkné :-)


Tento jsem zdobila látkovými růžemi.
Krásný den přeji. Andrea

8 komentářů :

  1. Moc hezk=. nepřeplácané. Moc se mi líb. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, děkuji, dělám to, jak to cítím, taky nejsem zastánce velkého guláše:-). Krásný den a díky za komentář. Andrea

      Vymazat
  2. Věnce super, za mne nej to proutěné hnízdečko. Jsi šikula, Andry!
    M:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marky, taky mám osobně nejraději ty nejjednodušší věci :-). Andrea

      Vymazat
  3. Jsem unešená Vaší šikovností a citem pro krásno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, moc Vám děkuji za tak pěkný komentář i za návštěvu mého blogu, mrknu i na Váš :-). Díky. Andrea

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Moc děkuji, chystám i další postupy i návody :-). Krásný den. Andrea

      Vymazat