pátek 29. dubna 2016

DEKORAČNÍ SRDCE



Srdce...
Vděčná a věčná dekorace. Stejně, jako věnce.
Výrobu tohoto jsem v hlavě nosila dlouho.
Je fakt jednoduché, finanční zatížení minimální, efekt může být veliký.
Hlavním důvodem k jeho nynější výrobě byly moje oblíbené dílničky  a  tím pádem vymyslet zase něco snadného, vlézt se do rozpočtu a také, abychom se při výrobě stihly pobavit a probrat všechno důležité !!!
Jak já se těším!

Návod mám tentokrát focený opravdu krok po kroku, protože fotila moje milá kamarádka Andrejka.

Budeme potřebovat:

- Pevný drát, aby při vytvarování opravdu držel tvar ( koupit v železářství, Hornbach...), kleště na
  drát

- Hodně reklamních letáků ( nepovoskovaný papír, ty obyčejné novinové jsou nejlepší)

- Nůžky

- Špejli

- Lepidlo na papír

- Barvu ve spreji, může být myslím jakákoliv, já použila floristickou, je sice dražší, ale rychle schne

- Chuť na tvoření, ta je hlavní !

A jdeme na to ...


Z drátu si vvtvarujeme srdce, konce drátu ve středu srdce stočíme do sebe.
Z letáků si nastříháme obdélníky, které z jednoho rohu stočíme kolem špejle.



Koncový troúhelník potřenme troškou lepidla . Špejli vytáhneme.

Hotové ruličky. Dělala jsem je tak, aby jedna strana byla širší, pro snadné zasunutí následující ruličky.

První ruličku jsem navlékla na stočený střed srdce. ( stočený střed drátů )

A navlékáme dál.

Konec každé ruličky jsem mírně potřela troškou lepidla, aby se  posléze neoddělovaly od sebe.

Konec omotávání. Poslední ruličku jsem také zakapla lepidlem a stočila ji pod ostatní .

Srdíčkem jsem protáhla drátek na zavěšení a nastříkala barvou. Doporučuji určitě venku a z větší vzdálenosti, ne přímo,   přímým střikem  by ruličky hodně provlhly. Usušíme. A máme hotovo.



Zkusila jsem srdíčko nastříkat i stříbrnou barvou. Dekorování záleží už na fantatzii každého.

Bílá srdíčka. Pro mě srdcovka. I čistá jsou krásná.
Srdíčková girlanda. U mě bude viset na terase pod střechou :-)
Tohoto tmavého  efektu jsem docílala , aniž bych chtěla. Černé srdíčko je sice smutné, ale jsou příležitosti, kdy  by se určitě dalo využít.
 A toť vše.

Přeji krásné tvoření. Andrea

6 komentářů :

  1. Super, návod. Děkuji.
    M

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pochvalu i za návštěvu mého blogu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. ...mám ruličky, drát se najde také - díky za inspiraci:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, vyzkoušejte, je to rychlé, jednoduché a efektní. Pěkné tvoření! Andrea

      Vymazat
  4. Jste velmi nápaditá a zručná, to obdivuji, mám taky různé nápady a ráda vymýšlím dekorace do bytu, na terasu apod.a taky mám stejný pocit, že den by měl mít nejméně 30hodin, možná i víc. Díky za inspirativní nápady a přeji hodně zdaru a tvůrčích myšlenek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu i za návštěvu mého blogu :-). Andrea

      Vymazat