pondělí 11. dubna 2016

ŽENSKÉ JMÉNO NA TŘI ...


Tentokrát nikým nelimitována jsem vymýšlela...
Samozřejmě, že panenku :-).
V hlavě jsem měla takovou milou, zlobivou, kamarádskou a hodně holčičí...
A jinou, než ty moje předešlé.







Popustila jsem uzdu fantazii a vznikla čtveřice kamarádek s barevnými vlasy a rošťáckým účesem, který by se mimochodem líbil ve skutečnosti i mě ... ( jen kdyby byl bezúdržbový..)
Jejich jednoduché džínové šaty jsou každé jinak pomalované. Pravé  zápěstí každé panenky zdobí náramek s korálky se jménem. 
Tohle byl trošku oříšek. Víc, jak tři korálky nevypadaly moc hezky a vymyslet ženská jména na tři není zase tak jednoduchá záležitost.

Hraji si na mou oblíbenou Matragi... Určujícím vzorem pro design šatů byla malba na knoflících, pomocí nichž jsou přišité ručky každé panenky.

Tak trochu hlavolam...
Amy
Amy
Rut
Rut
Zoe
Zoe
Sue

Holky na poradě



Když tu tak stály,  ty malé uličnice, měla jsem pocit, že jim chybí něco v náručí...
Kytka ? Srdíčko ? Ne! Přece panenka !
Každá holka, i zlobivá, si ráda hraje s panenkou .
Vytvořila jsem tedy čtyři maličké panenky.
Teď je to v pořádku. Aspoň podle mého názoru...


Maličké panenky pro ,,velké" panenky
Zde je vše, jak mám být...:-)




Krásný den všem ! Andrea



2 komentáře :

  1. Ty jsou milé...
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou to zase jiné panenky, než ty předešlé :-). Andrea

      Vymazat