úterý 24. května 2016

DŽÍNY, JENSY, RIFLE


Riflovina...
Pro mě úžasný materiál, nedoceněný...
Miluji rifle. Mám jich doma kopu.
Svoje první jsem si koupila až někdy po ukončení základní školy. Dřív nedostatkové zboží. A od té doby jsem jich oblékla snad desítky.
Nikdy se neomrzí.
A pokud přece, třeba střihem, nebo se zmenší :-), dají se využít na spoustu dalších způsobů.
A to mě chytlo. Přidávat riflovině na hodnotě.

Snažím se jí maximálně využít.
Vypadá skvěle ve všech podobách.
O tom,jak se snažím z obyčejných kousků malováním udělat originály jsem již psala tady 
Svým panenkám z rifloviny šiji šatičky, o tom je psáno tady.

 Další moje riflové tvoření jsem nafotila  a popsala níže.




Z rifloviny se dají vytvořit hezké růže a z nic věnce...







Riflovinu jsem využila i na polstrování mnou zrenovované stoličky. Této stoličce a jejímu příběhu chci věnovat jeden z dalších článků.

Textilní boxíky z nohavic riflových kalhot. Jednoduché, efektní  a účelné.

Riflová srdíčka. Jsou zkrátka jiná a velice stylová.



Zadní část polštáře ušita z rifloviny.


Inu, práce s tímto materiálem mě velice baví a budu s tím pokračovat.
Čím více tvoření, tím více mi hlavě naskakují nové nápady.
Jen víc času by to chtělo...


Krásný den. Andrea

1 komentář :

  1. Andrejko, dobré. Já ryfle jen trhám a dělám díry. :-)

    OdpovědětVymazat